Լեզվական գործունեուցուն

153.ԱևԲ խմբի բառերի տարբերությունը գտիր ինչ են ցույց տալիս ,ինչ հարցերի են պատասխանում։ Բ խմբում բառերին ինչ անուն կարելի է տալ։

Ա․ Տղա, թանաք, խրճիթ, արգելք, բաժակ, բանալի, տատիկ, ուսուսցչուհի, թռչուն, հեղեղ, դերձակ։

ո՞վ-Տղա, տատիկ, ուսուսցչուհի ,թռչուն։

ի՞նչ-թանաք, խրճիթ, արգելք, բաժակ, բանալի։

Առարկա կամ անձ են ցույց տալիս։

Բ․հնձում ենք, խաղում էնիք, լուսավորում ես, կտցահարեց, վազում էիք, թակում եմ, հեղեղել է, խառնվում են, շփոթեցի, բացել եք։

Ի՞նչ անել, գործողություն են ցույց տալիս։

154.Տրված բառախմբերում պակասող բառերն ավելացրու, որ դառնան նախադասություններ։

Բակում մի երիտասարդ սրինգ է նվագում։

Երեխան քարերի մեջ ինչվոր բան է փնտրում։

Մի մարդ մութ գիշերով ձոր իջավ։

Անձրևը անընդհատ գալիս էր։

Արևի առաջին շողերի հետ քաղաքն աղմուկով էր լցվում։

155․Նախորդ առաջադրանքը կատարելիս ինչպիսի բառեր ավելացրիր։

Բայեր։

156.

Ի՞նչ ընդհանրություն ունեն ընդգծված բառերը (ի՞նչ հարցի են պատասխանում, ի՞նչ են ցույց տալիս):

Արջը տանձ է ուտում։

Մեր բարդին սոսափում է։

Սևաչյա աղջիկը երգում է։

Միայնակ ծաղիկը սպասում էր վերջին քամուն։

Անվանի մարզիկի հետ հանդիպելու կգա՞ս։

Նա մոտեցավ խշշացող գետին։

157.

Գոյ արմատով կազմվա բառերի բացատրությունւ կարդա՛։

«Գոյական» անունը ինքդ բացատրի՛ր։

Գոյական-գոյություն ունեցող։

158.

Փորձիր բացատրել, թե ընդգծված բառերը ինչու են կոչվում գոյականներ։

Այդ մարդը համարյա ամեն ինչ հիշում է։

Ծերունի արաբը մի բլուր ցույց տվեց՝ասելով,որ անյտեղ է փնտրվող պալատը։

Բաբելոնյան աշտարակը  փնտրել են և՛ հնագետները, և՛ նրանք ,որոնք ուղղակի գանձ էին փնտր։

Այժմ ավելի հազվադեմ էր քարավան անցնում այդ ժայռի տակով, և այբյուրի մոտ ավելի հազվադեմ էր մարդ երևում։

Քամին պատից կախված ազդագիրն էր պոկում։

Կյուրոսն այնտեղ մի քաղաք էր հիմնել։

Բոլոր ընդգծված բառերը գոյեություն ունեն։

Leave a comment